• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
692
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
14 % vid 50000 kr stod det i avtalet jag fick

Och du måste ha godkänt att de gick in på Klarna för att se din skuld. Sedan kom förslaget efter det som du godkändemen det gick fort så hängde knappt med att läsa allt
Ok stämmer med räntan. Fick dokumentet på epost såg jag nu
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
692
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Var i kontakt med kundtjänst och vad gäller lösa så betalar Fairlo in till Klarna. Inga pengar in på kontot alltså. Förhoppningsvis kommer det gå att lösa fler lån snart men det kunde dom inte säga när det blir aktuellt.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Var i kontakt med kundtjänst och vad gäller lösa så betalar Fairlo in till Klarna. Inga pengar in på kontot alltså. Förhoppningsvis kommer det gå att lösa fler lån snart men det kunde dom inte säga när det blir aktuellt.
Fairlo är väldigt grymma måste jag säga. Ordentliga räntor och seriösa. Tycker det är
Bra att dom blivit lite strängare med bisonde osv vid höga summor. Det gör att dom känns mer seriösa och kan behålla dessa bra villkor :)
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Fairlo är väldigt grymma måste jag säga. Ordentliga räntor och seriösa. Tycker det är
Bra att dom blivit lite strängare med bisonde osv vid höga summor. Det gör att dom känns mer seriösa och kan behålla dessa bra villkor :)
Det samma krav vad det gäller bisonde ff på alla summor nu, de har ändrat. Tråkigt just den månaden jag ska höja de gör så :( Har 5 ff och det ska vara max 4..

Men jag fick LÖSA kredit idag på 20k iallafall. Men de dåliga är att man inte kan lösa det 2 gånger just nu, utan bara den gången man ansöker. Glömde flytta månadsfakturor från klarna till delbetalningskontot.
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Var i kontakt med kundtjänst och vad gäller lösa så betalar Fairlo in till Klarna. Inga pengar in på kontot alltså. Förhoppningsvis kommer det gå att lösa fler lån snart men det kunde dom inte säga när det blir aktuellt.
Låter bra får man besked när de har löst det?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp